• Haal méér uit je keuken!
Hulp nodig?

Informatie rondom levering

Bij de meeste producten op onze website staan de levertijden (onder voorbehoud) vermeldt. Staat er geen levertijd aangegeven en u zou graag willen weten wanneer de product(en) worden geleverd? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Transport
Voor bezorging wordt er gebruikt gemaakt van een extern transportbedrijf. Het transport levert doorgaans van maandag tot en met vrijdag (tijdens kantooruren) m.u.v. feestdagen. Daarnaast worden sommige producten rechtstreeks vanuit onze leverancier verzonden.

Betaalmethode
De levertijd hangt nog af van de betaalmethode die u heeft gekozen. Bij Ideal, Credit Card en PayPal wordt de bestelling gelijk in behandeling genomen. Bij Overboeking wordt de bestelling verder in behandeling genomen wanneer het bedrag bij ons op de bank is bijgeschreven.

Ontvangst
We raden het aan om iemand, op de dag van afleveren, de bestelling in ontvangst te kunnen laten nemen. Dit voorkomt dat het product niet opnieuw hoeft te worden aangeboden. Dient het product toch opnieuw te moeten worden aangeboden, dan zullen eventuele extra kosten aan u in rekening worden gebracht.

Ophalen
Wenst u uw bestelling af te komen halen, dan vragen wij om contact met ons op te nemen. Ook kunt u een bestelnotitie achterlaten tijdens het afronden van een online bestelling. In dat geval nemen wij contact met u op wanneer u het product kunt komen afhalen.

Schade
Wij vragen u om uw bestelling bij aflevering te controleren op mogelijke schade. In geval van schade verzoeken wij u om met ons contact op te nemen.

Aansprakelijkheid
Tijdens het transport is de transporteur verantwoordelijk voor uw bestelling. Op het moment van levering vervalt de aansprakelijkheid van de transporteur.

Benieuwd hoe u meer uit uw keuken kunt halen met Droogers?
Bel ons op 0512 - 36 19 62 of mail en vraag naar de mogelijkheden.
Contact opnemen